close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    های شیک

    بازدید : 198
    يکشنبه 13 اسفند 1396 زمان : 10:46




    طراحی کلینیک آرایشی و زیبایی که به شما معرفی می کنیم، متعلق به یکی از معروف ترین برندهای آرایشی جهان است. این برند اخیرا تصمیم به افتتاح یک کلینیک گرفت و طراحی آن را به شرکت Mapos سپرد. تهیه طرح اولیه به عهده این شرکت گذاشته شد. شرکت Mapos وقت زیادی صرف پیدا کردن جای مناسب برای این پروژه کرد. بعد از هفته ها روز و شب کار کردن سرانجام طرح اولیه ای ارائه کردند که حاوی اطلاعات لازم برای جمع آوری تیم و شروع پروژه بود.

    طراحی کلینیک آرایشی و زیبایی
    سپس پروسه طراحی سه بُعدی آغاز شد. شرکت Mapos روندی که در چند دهه اخیر جلوی پیشرفت و توسعه این شرکت آرایشی را گرفته بود را تغییر داد. هدف اصلی طراحی، معرفی اصالت و موسسان این کلینیک بود. در دهه ۶۰ میلادی یک سردبیر برجسته مجله و دانشمند متخصص پوست دست به دست هم دادند و این کلینیک را راه اندازی کردند. یکی دیگر از اهداف این اصلاحات، تاکید بر لوازم آرایشی رنگی و جان دوباره بخشیدن به این برند بود.


    به تصمیم شرکت Mapos، سه فروشگاه با طراحی های مختلف در سه نقطه هنگ کنگ راه اندازی شد. اولین طراحی کلینیک آرایشی و زیبایی سبک رنگارنگ و شاد داشت. یک محیط پر رنگ و لعاب و پرانرژی برای مشتریان جوان تر. دومین فروشگاه با سبک لوکس طراحی شد، محیطی خلوت و متمرکز بر محصول. در طراحی این فروشگاه، به محصول و طراحی به یک اندازه توجه شده که باعث جذب مشتری های حرفه ای تر می شود. و سرانجام سومین شعبه، با یک فضای ساده و باطروات که مخصوص مشتری های بین المللی طراحی شده. ایده طراحی فروشگاه سوم از سردبیر مجله بوده. تجربه بازدید از این فروشگاه، مثل ورق زدن مجله است.


    اولین چیزی که مشتری با آن مواجه می شود، درب دیجیتالی سبز رنگی است که مثل یک مجله دیجیتال لمسی عمل می کند. این درب به مشتری ها اجازه می دهد بدون قدم گذاشتن در فروشگاه، از تمام قضایای داخل آن باخبر شوند. ویژگی مهم بعدی، میز ایندکس آنالوگ است که حاوی نمونه های کوچک از بهترین محصولات موجود در فروشگاه است. در سرتاسر فروشگاه “تخته های الهام بخش” نصب شده، ایده آن ها از دفتر کار سردبیر آمده. این تخته ها، دستگاه های ارتباطی کد دار فروشگاه محسوب می شوند و معرف محصولاتی هستند که روی دیوار مجاور به نمایش درآمده اند.

    طراحی کلینیک زیبایی
    بالای پارتیشن های نمایش محصولات، دیوارهای بزرگ با شبکه بندی فلزی نصب شده که به طور غیرمستقیم محصولات را معرفی می کند و در هر فصل عوض می شود. روی هر دیوار یا میز فروشگاه، یکی از رنگ های محصولات تبلیغ می شود. یک آیپد حاوی ویدئوهای آموزشی استفاده از محصولات روی هر میز و دیوار وجود دارد که قابلیت به اشتراک گذاشتن عکس های سلفی در شبکه های اجتماعی را هم دارد و به مشتری فرصت تفریح با دوستانش را می دهد. بخش مراقبت های پوستی، دکوراسیون داخلی ساده تری دارد چون در این قسمت مشاوره های پزشکی ارائه می شود. کل خدمات پوستی این برند در این قسمت انجام می شود.


    رنگ های تند و شاد این فروشگاه، به تقلید از زمان تاسیس این برند انتخاب شده، یعنی قرون وسطی. میراث این برند، آرشیو مجلات و آثار هنری دفتر سردبیر است که در فروش محصولات نقش به سزایی داشته. یک فضای جداگانه برای نمایش این آثار هنری تعبیه شده، آثاری مثل اولین عکس های تبلیغاتی خود برند که با انقلاب جنبش آزادی زنان در دهه ۶۰ میلادی مصادف شده بود.




    منبع : طراحی دکوراسیون داخلی

    به وبلاگ خود خوش امدید
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 5
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 408
  • بازدید کلی : 5270
  • کدهای اختصاصی